E-kirja: Demonstrating the value of communication

Viestinnän mittaaminen ja tulosten osoittaminen on elintärkeää jos haluat osoittaa viestinnän arvon organisaatiollesi. Mutta miten rakentaa uskottava mittausjärjestelmä, mitkä ovat rakentamisen vaiheet ja miten tunnistat oikeat mittarit?

Tässä englanninkielisessä e-kirjassa huippuasiantuntijat eri puolilta maailmaa jakavat näkökulmia ja parhaita käytäntöjä viestinnän arvon osoittamiseen. Se soveltuu yhtä hyvin viestinnän mittareiden rakentamiseen tai niiden päivittämiseen.

Jokainen kirjoittaja on viestinnän mittaamisen arvostettu asiantuntija. He ovat myös viestinnän mittaamisen johtavan kansainvälisen järjestön AMEC:n jäseniä.

Myös Retrieverin Vice President Kristina Frisvold Nilsen jakaa kirjassa omat kokemuksensa parhaista käytännöistä. Hän alleviivaa että mittaamisessa tulee keskittyä viestinnällä aikaansaatuihin muutoksiin, ei vain viestintäaktiviteettien määrään. Näin viestinnän tulokset näkyvät selkeästi osana organisaation tulosta.

Lataa kirja tästä!